Raw Cuts

Var ju sjukt nöjd med Burn X4, men bara för att jag tycker det är kul att testa nytt och för att jag vill jämföra beställde jag hem RAW Cuts istället. Omdömena är bra än så länge från de som provat, ska bli intressant att se vad jag tycker!

På hemsidan står det:

Maximerad fettförbränning!

Raw Cuts™ är en högkoncentrerad fettförbrännare framtagen för dig som tränar bodybuilding, kamsport eller bara vill komma i absoluta toppform!

  • Snabbare förbränning av fett
  • Kraftigt förhöjd energi och träningsintensitet
  • Stabila blodsockernivåer och kontrollerat sötsug
  • Stödjer ett fungerande immunförsvar
1) Optimal fettförbränning

Vid utvecklingen av  RAW Cuts™ har vi valt ut de mest intressanta och uppmärksammade substanserna inom fettförbränningsforskning. Detta inkludera fenyletylamin, evodiamin och ett högvärdigt hallonketonextrakt. Raw Cuts™ innehåller även koffein i sin effektivaste form som länge har varit erkänt för sin prestationshöjande effekt och har en given plats under diet. Med RAW Cuts™ orkar du mer och bränner därför mer!

 

2) Blodsocker och fettmetabolism


För att uppnå en optimal fettförbränning så finns en rad faktorer som är avgörande. En av dessa är stabila blodsockernivåer. Om dessa blir för höga kommer fettförbränningen att hämmas. RAW Cuts™ innehåller därför krom som är viktigt för att upprätthålla stabila blodsockernivåer samt kolin som bl.a. bidrar till en fungerande fettförbränning.

 

3) Ökad energi och prestation

En av de viktigaste faktorerna för en effektiv fettförbränning är fysisk aktivitet, d.v.s. du måste träna hårt. Raw Cuts™ innehåller därför fenyletylamin, ett superkoncentrerat synefrinextrakt samt evodiamin och koffein som tveklöst en av de mest studerade substanserna inom idrottsforskning och har en dokumenterad prestationshöjande effekt, troligtvis på grund av minskade trötthetskänslor i samband med fysisk aktivitet.

 

4) Försvagat immunförsvar under diet

Ett av de vanligaste hindren i samband med fettförbränning och deff är infektioner och förkylningar. Vid kaloriunderskott minskar immunförsvarets funktion och är anledningen till att RAW Cuts™ innehåller D-vitamin som bidrar till ett fungerande immunförsvar.

 

Längtar tills de kommer så jag får prova!!!

 

Kommentarer
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback