Fråga

Anonym kommentar (något förkortad):

Hej!

Jag kan inte ens försöka förstå vad du går igenom just nu, hoppas du inte tycker att denna fråga är för dum/opassande/fel/jobbigt osv så svara inte... men vad dog din mamma av?

Svar: Hej! Jag är glad att du frågar men faktum är att jag inte bestämt om jag ska skriva ut det eller inte, med respekt för både mamma och min övriga familj. I dagarna görs även en obduktion och då får vi veta, på papper, vad hon dog av. Så jag har heller inte en klar bild. Om det kommer en dag då jag känner mig redo att berätta det så gör jag det, men just nu avstår jag. Tyvärr är det också så att människor är alltför nyfikna ibland. Även om det här var en ärlig fråga så är jag fortfarande förvånad över den respektlöshet som kom i form av ett tiotal vänförfrågningar  på Facebook från personer jag aldrig pratat med tidigare dagen/dagarna efter vi fick veta det. Såna saker är enbart för personlig vinning/nyfikenhet och sånt blir man jävligt less på, man har tillräckligt mycket ändå än att oroa sig om sånt. Kram Sofia
 
Vår vackra mamma. ♥
Kommentarer
Namn: Maua

Sofia, jag får så ont i magen när jag tänker på dig och vad du går igenom, men du verkar hantera det på ett så bra sätt som man kan. Du är så himla stark. Sen att det finns idioter som vill bli polare på facebook för att snoka, det är ju helt jäkla sjukt. Massa kramar!

Svar: Tack, nu är det människorna runt omkring en, de som bryr sig, hör av sig, visar att de finns där som gör att jag orkar framåt. Jag baserar dagarna på alla vackra ord, alla fina tankar och all kärlek folk skickar mig och mina syskon. Det gör att man kan hämta luft. Massor med kramar!
Sofia Koistinen Edlund

2012-06-28 @ 18:45:29
Blogg/hemsida: http://bestofnorrbotten.blogspot.com
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback