Nu dödar vi fettet

Nu ska bullen bort!
 
Kommentarer
Namn: Sara

Varför mörkar du din mammas död? Det är ju ganska uppenbart att hon var missbrukare.... Det räcker ju med att googla så ser man vilken typ av människa hon var. Antingen tog hon sig själv av daga eller så gjorde någon i hennes närhet det..... Jag hoppas och tror att du är bättre rustad än din mamma!!! Men.... om det mesta du sett av din mamma var "den misslyckade drogmissbrukaren" hoppas jag att du kan glömma den minnesbilden. Jag hoppas att du minns henne som hon var i sina bästa stunder men att du även minns hur hon var när hon var som sämst! Om du kan undvika att glorifiera din mamma har du en chans att lyckas bättre i livet än hon gjorde...

2012-08-16 @ 02:39:42
Namn: Maua

Sara, det du tar upp, tycker du verkligen att det är din ensak?

2012-08-16 @ 09:15:47
Blogg/hemsida: http://bestofnorrbotten.blogspot.com
Namn: Erkki

Detta var ju en mycket märklig och korkad kommentar, eller hur Sara? Du har väl ingen rätt att få några detaljer om detta dödsfall och uppenbarligen kände du varken Anna eller oss anhöriga. Jävligt fegt att skriva och klanka ner på en död person och medvetet försöka såra oss andra som brydde oss om henne.
Det är väl klart som fan att vi främst tänker på alla goda sidor hon hade, idiot!
Och sen kan du ju skriva ditt namn om du väljer att publicera en sådan här välskriven text. Så man vet vem man ska skicka en psykolog till...
Hoppas du mår bättre efter att ha skrivit detta, nu när du fått berätta dina fina och kloka funderingar och slutsatser :)))

2012-08-16 @ 11:27:26
Namn: Lotta Larsson

Det var det sjukaste jag har läst i hela mitt liv. Du Sara kan ju knappast ha känt samma Anna som vi andra har gjort. Så många fina sidor som hon hade har inte många som jag känner iaf.
Åtminstone skulle du ha mod att skriva ut ditt namn. Fegis!!!!!

2012-08-16 @ 15:54:24
Namn: Pia

Jag håller fullständigt med dig Lotta, vilken Anna kände "Sara" !!!! inte kände hon "vår" Anna iafl, då hade hon inte skrivit som hon gör här ovan.
Måste var otroligt skönt att sitta skyddad bakom en dator med falskt namn o skriva en massa skit om en person som hon INTE kände o uttala sig om saker hon inte känner till. Så otroligt fegt o hur lågt kan en människa sjunka!!!
Anna var en av de mest begåvade o kloka människor jag kände i afl <3<3<3

2012-08-16 @ 18:06:51
Namn: Mulle

Men för i helvete.....hur kan man skriva nåt så jävla
dumt??? Hann aldrig träffa Anna men är ganska säker på att hon va en fantastisk människa! Du,Sara,verkar va en riktig jävla idiot...vem fan annars googlar om en människa som inte finns i livet o dessutom uttalar sig om de i hennes dotters blogg??? Get a life!!
Massor av kramar <3

2012-08-16 @ 19:32:10
Namn: Tina

Ja alltså jag kan inte heller vara tyst..hur puckad får man vara att ens komma med en sån där kommentar! Helt otroligt pinsam människa!
Jaja nu glömmer vi det där och går vidare! Kämpa på Sofia mfl!! Stor kram

2012-08-16 @ 19:53:28
Namn: Tina

P.s tycker att du är jättefin som du är! :)

2012-08-16 @ 21:48:09
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback