<3

 
Kommentarer
Namn: linn

Åh Sofia jag beklagar sorgen så fruktansvärt mycket. Det gör ont i hela mig när jag lyssnar på låten men fortfarande kan jag inte ens sätta mig in i din sorg och dina känslor. Kan inte tänka mig hur det känns att förlora sin älskade mamma på ett sånt orättvist sätt.

Jag har följt din blogg ett tag, och du verkar vara en sådan sjukt stark människa. Jag hoppas du sörjer, gråter, skrattar, skriker och är tyst tills du en dag känner dig stark nog igen att känna hopp och glädje! <3 Det förtjänar du, ni syskon!

Stora varma kramar!!!!!

Svar: Nej det är helt fruktansvärt... och det är så svårt att förstå när vi inte ens fick se henne och säga farväl en sista gång... inget kan beskriva den smärta man upplever och de reaktioner som sker i kroppen, både fysiska och psykiska. Jag ser mamma, jag drömmer om henne men jag drömmer även om andra människor som inte möter det hela med respekt, men jag gissar att allt är ett sätt för kroppen att bearbeta det som hänt.
Dock så ställer alla upp så otroligt bra, och det är min enda tröst i all denna otroliga sorg, människorna omkring mig.

Massa kramar tillbaka!
Sofia Koistinen Edlund

2012-06-26 @ 22:13:58
Blogg/hemsida: http://linnorlin.blogg.se
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback