Dagen före

Pirr i magen, men inte på ett bra sätt...
 
 
Kommentarer
Namn: Sabina

Känner samma sak för att åka och titta på mormor imorgon och säga hejdå...

du fixar detdär imorgon Sofia, du är stark och jag älskar dig!

2012-07-12 @ 20:04:09
Blogg/hemsida: http://saabiina.blogg.se
Namn: mia

Fina vänn... Vill skriva nått bra nått vettig, men skriver.. raderar..
Jag tänker iaf på dig varje dag, och hoppas det går "bra" imorrn!
Jag kände att jag blev tvungen och ringa förra veckan bara för och få höra din röst, men jag förstår att du inte känner för det än.. jag finns här när var och hur som helst!
stora starka kramar

2012-07-12 @ 23:01:35
Namn: Lotta Larsson

Hejsan Sofia. nu har det gått en tid sedan begravningen efter er finaste mamma och min fina vän. Jag hoppas att dagarna börjar bli någorlunda normala igen, fast jag vet att det kan ta tid. Jag är så tacksam att jag fick komma och ta farväl av Anna och samtidigt ge dig min fina ängel. Hoppas du tittar på den och minns mamma som den ängel hon var.
Många kramar till er alla. / Lotta

2012-07-25 @ 14:01:37
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback