Allt som ska göras

Det är helt sjukt hur mycket som ska fixas när en sån här sak händer, orkar inte dra allt men det är mycket och det tar TID - sen ska man komma ihåg allt också mitt i all sorg och ilska. Lite snurrigt i huvudet nu men sjukskrivning två veckor till är fixat, känns skönt att kunna bara vara och smälta allt. Längtar tillbaka till jobbet otroligt men det finns ju kvar. Som tur är det ju inte mina ben som slutat funka så jag kan ju alltid kika ner bara för att prata, dricka kaffe, pilla i hyllorna och få lite input från andra håll.
 
Mamma, jag saknar dig ♥
 
 
 
Kommentarer
Namn: Lotta Larsson

Vilken fin vers, den ger styrka att fortsätta. Jag hoppas Du känner hur mycket vi tyckte om din fina Mamma. Saknar henne så mycket. styrkekramar till dig.

2012-07-05 @ 08:06:16
Namn: Lisbet

Att förlora sin Kraft är som att genomgå alla
"De 7 dvärgarna"

Först blir man TRÖTTER - man orkar ingenting
Sen blir man BLYGER - orkar inte träffa människor
Sen blir man BUTTER - ledsen, dämpad & arg.
Sen blir man TOKER - står inte ut med någonting
Sen blir man PROSIT - immunförsvaret har sänkts
Sen blir man KLOKER - man börjar omvärdera livet,
man ser livets mening igen.
Och slutligen blir man GLADER - man blir stark - man
vågar säga nej & man känner glädje igen.

2012-07-06 @ 11:59:09
Blogg/hemsida: http://blogg.vk.se/halsozam
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback