Nu köttar vi på

Och angående kommentaren i inlägget nedan... det är en uppmärksamhetssökande sjuk person som inte vill annat än vara provokativ och mata sin egen nyfikenhet. I det här fallet med andra människors sorg och smärta. Jag vet vem min mamma var och det vet människorna omkring mig också, jag behöver inte säga mer än så för att få medhåll. När du vågar skriva vem du är eller kommer fram till mig och säger dessa saker, då kanske jag orkar bry mig. Men att dra en slutsats baserat på något du googlat fram... njaaa, då tror jag mer att det är dig det är riktigt fel i huvudet på och då orkar jag faktiskt inte bry mig heller. Om ditt ärende var att såra, tja, då har du misslyckats kapitalt. Någon som skriver elaka kommentarer mitt i natten och inte vågar säga vem man är har något riktigt fel kan tyckas.
 
Nu ska jag pumpa!
 
Puss på er andra, som skänker mig glädje ♥
Kommentarer
Namn: Pia

Hej igen!

Du har helt rätt inställning Sofia, man ska inte låta en sån sjuk människa få förstöra för det man redan vet om en person, i detta fall din underbara goa fina mamma. Bara låta sånna kommentarer rinna av sig o gå vidare.
Du duktiga tjej, träna för mig med =) sDu kan du höra av dig när du kommer till Umeå, har lite foton som jag tror att du vill ha, så ta med en USB när du kommer ner ....
Kram kram

2012-08-16 @ 19:54:02
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback