Kosttillskott

Fick hem mina grejer förra veckan! Har länge varit sugen att prova Celsius som är en fettförbrännande och prestationshöjande dryck (tog dem inte tillsammans med träning så kan inte uttala mig om den delen). Inte just för dess funktion utan för att de innehåller så lite kolhydrater (2g/burk). Lemon Lime var god, smakade som Sprite, däremot var Jordgubb Kiwi ingen höjdare... nåväl, då vet vi ju det.

Fick två testers med proteinpulver också, gillar ju att blanda i mina shakes och även i rysk yoghurt som smaksättning så det ska bli kul att prova.

Sist men inte minst kom ju mina Raw Cuts som jag skrivit om här, det ska bli skitkul att jämföra med Burn X4 och se vad skillnaden är mellan dessa! Återkommer inom någon vecka med hur det går!

Kommentarer
Namn: Sofia

Ja du måste verkligen ge feedback på dom! Är också sugen på att testa!! Massa kramar på dig!

2012-04-09 @ 23:01:08
Blogg/hemsida: http://tjockisfia.blogg.se/
Namn: saralovisa

Tack Sofia

2012-04-10 @ 20:58:41
Blogg/hemsida: http://saralovisa.webblogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback