Tillbaka

Nu, äntligen.

Har länge bara velat sitta ner och skriva av mig. Allt känns så bra just nu, London var helt fantastiskt och jag ville aldrig åka hem egentligen. Har haft de bästa dagarna på länge, bara samlat ny kraft och motivation och inspiration. Är taggad till tusen på att komma tillbaka in i kost- och träningsvanorna och livet känns allmänt härligt och bra. Dagens vikt är 82,9 kg (efter sex dagars fuskande är det inte alls så mycket, eftersom jag vet att det är vätskevikt mer än något annat) men det har nog släppt inom några dagar.

Kommer göra om bloggen litegrann (igen) och lägga upp flikar vid headern bland annat med typ "mitt LCHF", "före, under tiden och efter", "recept" och liknande så bloggen blir mer lättöversiktig. Sen kommer det från och med nu uppdateras regelbundet så nu har ni något att se framemot.

Det kommer mer senare idag. Kram på er ♥

Kommentarer
Namn: Tiny

Sötnos, ser ut som du köpt dig en ny fin klänning! Kul att ha er tillbaka. Hoppas vi ses snart!!

2012-05-17 @ 11:24:40
Namn: J

Härligt att läsa om ditt flow! London är ju lovley =)

Har följt din blogg ett tag men inte kommenterat innan. Du inspirerar och är så vacker på alla bilder du lägger ut. Snygg hårfärg som passar dig så bra :-)

2012-05-18 @ 23:17:40
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback