Lördag

Fina vänner växer inte på träd, något man lär sig genom åren. En som jag verkligen kan prata med och lita på är Mia, och i lördags hade vi en så otroligt mysig kväll och hon skämde bort mig som bara den. Vi drack vin, surrade och käkade trerätters. Jag som inte ens gillar soppa ÄLSKADE räksoppan med sting, den var helt underbar. Allt var 100% LCHF dessutom, har man det bra? :)

Förrätt: Het räksoppa toppad med klippt dill
Varmrätt: Fransyska kokad i rödvin, serverad med grönsallad, rödvinssås och färsk sparris
Efterrätt: Sockerfri vaniljpannacotta med passionsfruktstäcke

Blir hungrig bara av att tänka på maten, så gott var det. Ska göra soppan någongång, den var verkligen outstanding! :D


Kommentarer
Namn: mia

Hej fina vän! Lovar att skämma bort dig fler gånger!!! Hoppas du hade det bra hemma å att utbildningen var givande. Ta nu å krya på dig, ladda me lite vitaminer i solen :) kram

2012-05-23 @ 16:47:59
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback