I'll be back

Jag vet att jag är sjukt dålig på att uppdatera just nu, och det är som jag sagt tidigare inte för att jag inte vill utan för att jag helt enkelt inte har tid. Faktum är att jag knappt haft tid att träna de senaste två veckorna för det har varit fullt ös hela tiden. På fredag åker jag och min kärlek till London och stannar till på tisdag - ett välkommet avbrott i vardagen. Imorgon är min nionde arbetsdag i rad (har valt det själv men det sliter ändå) och jag har nästan ingen energi över till något annat. Har världens underbaraste och mest givande jobb men det blir bra att åka någonstans där jag kan få ny inspiration och motivation.

Efter London blir det nya tag, både med träning, större fokus på målen samt att jag ska sammanställa en utvärdering av Raw Cuts, tandblekningen och även skriva om ultraljudsbehandlingarna jag börjat med. Hoppas ni står ut till nästa vecka, då blir det andra bullar! Ha det superbra så hörs vi efter 15 maj, då är jag tillbaka, förhoppningsvis med massa ny energi och mer tid till allt vad livet har att erbjuda.

Pussar och kramar! ♥

(Färgade förresten håret ÄNNU mer rött ikväll, fint va? Och visst har jag vita tänder? :D)



Kommentarer
Namn: Sofie

Fan vilken tuff hårfärg, fin blogg också ^^

2012-05-12 @ 17:46:37
Blogg/hemsida: http://malibubarbie.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback