Helgen

Har varit helt enormt härlig! En "fyradagarssemester" där jag fick njuta av min härliga familj och mina fina vänner. Ingen stress, inget tjoller, allt bara flöt på sådär som man vill att det ska göra. Åt och drack gott och gjorde mer än ett avtramp från LCHF men det var värt det. Ibland är det det. Sammanhängande fuskande som man vet slutar när man kommer hem. För är man disciplinerad klarar man allt. Ja, jag hade till och med klarat äta LCHF när jag var borta om jag hade velat - men jag gjorde ett aktivt val att inte göra det. Inte för att jag jag mår bra av att äta kolhydrater (min mage blir kaos) men det är så mysigt med lite godis på kvällen ibland, riktiga parisare, eller den där vitlöksbaguetten med krispig yta och mjukt inre.

Den här dagen har rymt en enormt god kycklingsallad samt chorizo med grönsallad och creme fraiche - så himla gott det med! Ville även titta in och säga att jag har enormt mycket att göra på jobbet nu (mässa på Arcus i helgen, sen ytterligare fyra arbetsdagar efter det, sammanlagt nio i rad) och att det inte blir så jättemycket tid över till bloggen tyvärr. Nästa fredag åker vi dessutom till London (wiiiiie) så det gör att den kommer lida ännu mer. Men då vet ni varför iallafall.

Puss på er!





Kommentarer
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback