Dessa dagar

Har varit i Umeå från söndag kväll till tisdag eftermiddag, hektiska men mycket roliga dagar som innefattade både utbildning och massa mys med mamma. Påväg hem till Luleå slog värsta förkylningen till, nös som aldrig förr och kände att febern kom smygandes i takt med att vi närmade oss hemmet.

Har sen legat halvt om halvt utslagen i sängen onsdag - torsdag, en sjukdomshistoria som dessutom gjorde att jag failade på veckans utmaning... åt glass igår på dagen men det var ungefär det enda jag åt också eftersom jag inte ville ha något annat - jag har inte bestämt mig för om det ska gillas eller inte.

Hursomhelst, det händer fina saker på vågen trots fuskandet i London och allt som varit innan det - jag verkar klara mig undan de där hemska viktplatåerna iallafall. Resultat?



Och jag ska inte förta mig men om glassen valde att förbrännas igår så tror jag att den här veckan kan ge åtminstone ett halvkilo till... för har varit sjuuukt disciplinerad om man bortser från igår. Vi håller tummarna och väntar snällt till onsdag! :D

Kram på er! ♥
Kommentarer
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback