Träna

Gick till gymmet direkt efter jobbet, oftast passar det allra bäst för mig att träna fredagkväll då Erik många gånger har match då. Körde bara kondition, en halvtimme på löpbandet och det var ren träningsglädje! Idag förstod jag verkligen vad vissa människor ser i träning och vad som får dem att fortsätta framåt, jag kände mig stark, peppad och motiverad, och presterade även riktigt bra utifrån min egen förmåga. Peppande musik i öronen gör verkligen en stor del av upplevelsen.

En tråkig sak var att efteråt böjde jag mig framåt och ställde mig sedan hastigt i omklädningsrummet, small rakt in i en skåpdörr så jag såg stjärnor. Var tvungen att sätta mig ner för att inte tuppa av. Kändes som att hela huvudet gick sönder, men det blödde inte, dock har jag en värkande bula på huvudet och blev låg efteråt, sådär som man blir när man gör illa sig. Känns iallafall bättre nu.


Mitt nya, fina gym. Helt tomt när jag kom.
Kommentarer
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback