Shoes

Jag har haft skokris... just vinter/vår är en svår årstid när det kommer till skor. Praktiska skor har jag, jag menar, såna man kan gå till jobbet med utan att skämmas ihjäl eller slipper halka omkull med. Lagoma skor så att säga. Men när det kommer till skor jag kan ha när jag ska gå ut - då ekar min skohylla i princip tom. Jag har ett par som är "standard", men det är sååå himla tråkigt att alltid ha samma. Så jag påbörjade projekt "shoefinding".

Preferenser: svarta, högre än 10 cm, sitta tight runt vristen & platå.

Ja, det borde ju vara hur lätt som helst tänker ni. Pyttsan. Sprang omkring på varenda skobutik i hela stan förra helgen för att hitta ett par, kikade på varenda hemsida jag kunde komma på namnet på, men ändå dök inget upp. Nu har jag iallafall hittat ett par, jag ber till gud att de sitter bra och inte krånglar. De är enkla, fina, svarta och ser ut att sitta tight, för sitter de tight på modellben, då sitter de tight på mig! Tretton centimeter höga och tror det var runt fyrahundra kronor inklusive frakt jag betalade, mycket bra pris med andra ord. Nu vill jag bara att de kommer! Köpte dem på ebay.



Kommentarer
Namn: Matilda

Ah vilka fina! Har själv haft samma problem men mina lovers kommer från Din Sko :)

2012-03-11 @ 13:36:12
Blogg/hemsida: http://cottonfields.blogg.se/
Namn: anna björkman

du har så bra och instresant blogg, sofia!! :)

2012-03-12 @ 20:27:40
Namn: Sofia

Tusen tack Anna! :)

2012-03-12 @ 20:43:30
Blogg/hemsida: http://sofiaslivsstil.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback