LCHF-pasta

Pastan smakar inte långt ifrån originalet om man äter det med en pastasås, alla de tre som smakade tyckte det var himla gott! Prova :)

4 ägg
1/2 dl fiberhusk
1,25 dl philadelphiaost

Sätt ugnen på 150 grader. Vispa äggen poröst, tillsätt sedan philadelphiaost och fiberhusk och vispa ihop. Låt svälla ca 10 minuter, vispa sedan igen. Bred ut smeten tunt på en bakplåtspappersklädd plåt. Grädda i ca 10 minuter. Låt svalna och skär tunna strimlor, typ som tagliattelle.

OBS! Smeten blir väldigt kladdig och det är svårt att få det jämnt, men frukta icket, det blir bra ändå :)

Sista bilden är tagen från http://receptlchf.blogspot.com

Kommentarer
Namn: Matilda

Åh de måste jag prova!



Jo det går bra har inte fallit för frestelse än iallafall! Sen vikten har gått lite upp och ner, först gick jag ner ganska mkt, sen upp några hekton, men nu senast hade jag gått ner 0,6kg så då gick jag ner mer än det jag hade gått upp :) Mår toppen också, glad mage och glad matilda :D

2012-03-07 @ 23:10:37
Blogg/hemsida: http://cottonfields.blogg.se/
Namn: Mamma

Alltså....jag blir så glad och stolt när jag ser vad du åstadkommer och hur duktig och driftig du är för det du brinner för! Du är mitt hjärta! Älskar dig gumman! <3

2012-03-08 @ 00:23:02
Namn: Tiny

Wow, det där ser ju riktigt häftigt ut!

2012-03-08 @ 21:53:08
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback