Godis till håret

Eftersom jag satt i extensions tyckte jag det var på tiden att investera i lite bättre grejer, det fick bli shampoo, inpackning och en färgpumpla som bibehåller det röda och intensifierar det. Allt är från lyko.se.

Absolute Cellular Repair Shampoo:


Cellreparerande schampo för mycket skadat hår.

Absolut Repair Intensivkur:

Intensiv kur som reparerar på djupet
och ger vitalitet åt försvagade hårfibrer.
Håret blir återuppbyggt, mjukt och glänsande.

Revlon Nutri Color Creme #740 Copper:

Inpackning med färgpigment som ger nytt
liv i färgade hår. Ger ett glansigt och
välmående resultat med intensiva färger.

 

 


Kommentarer
Namn: Matilda

Jo absolut, mitt första kortsiktiga var att komma under 90 så snart där :D Sen siktar jag på Portugal i början av maj :D



Ah vi är bara bäst!

2012-03-11 @ 19:33:28
Blogg/hemsida: http://cottonfields.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback