Dagens mat

Frukost: Salami och brie (det sista dock... ledsen, haha)

Lunch: Kycklingfilé fylld med vitlöksost serverat med sallad och beasås

Mellis (innan träning): En halv deciliter rysk yoghurt med kanel och hackad mandel

Middag: Helstekt fläskfilé med grönsallad och beasås



Jag tycker jag ser friskare och piggare ut, och jag känner mig så också! Längesen jag mådde så bra som jag gör nu. Bjussar på den här överredigerade bilden eftersom jag inte hade någon matbild idag. Hungrig helt enkelt ;)

Blir en tidig kväll ikväll och mysprat i sängen med mitt ♥. Ledig hela helgen, thanks god.

Puss & kram!
Kommentarer
Namn: Madde

SVAR: Haha okej, det var ju konstigt :O :P



Åh, älskar din nya headar och din nya profibild. Du är ju superfin Sofia! :D

2012-03-10 @ 09:19:41
Blogg/hemsida: http://madeleinesandberg.webblogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback