Dagens & gårdagens mat

Igår:

Frukost: Smoothie med hallon och proteinpulver

Lunch: Red hot chicken-sallad på Mat&Prat

Middag: Ädelostfylld baconlindad kycklingfilé med grönsallad

Idag:


Konstig matdag då jag varit bakis och inte riktigt fick i mig så mycket på förmiddagen och första delen av eftermiddagen...

Frunsch (typ klockan halv ett): Ett och ett halvt kokt ägg

Mellanmål: Lite rysk yoghurt med kanel

Middag: Tacos

Kvällsmys: Coke Zero (det var sjuuuukt gott), grönsaksstavar, dip och yttepyttelite chips (chips väger så lite så om man vill fuska till det EN gång i månaden kan man äta lite utan att dö av ångest, jag älskar chips och det är det enda jag verkligen tycker är jobbigt att inte äta, så för mig är det värt det!)



Kommentarer
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback