Helgen

Har haft en helt suverän och superinspirerande helg med jobbet nere i Umeå, det kunde verkligen inte ha blivit bättre. Var ledig hela fredagen, besökte Spa of Sweden, träffade vänner på stan, myste med mamma på uteservering och låg vaken till sent på kvällen och kikade på film med Madelene.

Igår hade vi utbildning och visionsföreläsning, åt massa god mat och myste på med personalen. Senare på eftermiddagen åkte vi till Fortet som är "fångarna på fortet"- inspirerat med 26 celler, delade upp oss i lag och sprang omkring och skrattade och skrek som galningar i två timmar, helt sjukt roligt! När vi kom tillbaka hade jobbet hyrt sumodräkter så vi fick ytterligare en halvtimmes skratt där!

På kvällen skulle vi egentligen sitta ute i en trädgård och äta grillat men vädret satte stopp för det så vi flyttade in festen och åt supergod grillad oxfilé, potatisgratäng och drack bål och vin. Gick ut en sväng också men var trött så gick till där jag sov rätt snabbt och nu sitter jag på bussen hem, är i Piteå nu så det är bara en dryg timma tills jag får pussa på min kärlek! Har jobbat på att få igång min mage i helgen eftersom den varit lite krånglig så därför har jag käkat kolhydrater, funkar fint om någon ville veta, haha.

Hoppas ni haft en superbra helg också!

Kramar!

Kommentarer
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback