Två veckor

Två veckor fyllda av massor med olika saker, men inte kolhydrater. Har hunnit vara sjuk, jobba, haft mamma på besök osv. På viktfronten har det inte hänt så jättemycket, men jag känner ingen stress. Dels har jag haft problem med magen (går inte in närmare på det...) och jag har dessutom fått mens vilket gör att jag samlar på mig vätska i mängder = går inte ner lika mycket. Som sagt, ingen brådska eftersom jag vet vad det beror på, även om det känns surt när man verkligen hållit sig borta från det mesta vad kolhydrater heter. Men! Mer minus nästa onsdag då, eller hur?

I övrigt har det verkligen gått över förväntan, det är inte ens jobbigt nu när man kommit in i det. Märker mest skillnad på mitt ändrade beteende, tidigare har jag kunnat äta fyra delicatobollar på morgonen, en fet kycklingfoccacia och cola till lunch och kunde lätt trycka en godispåse innan middag. Nu äter jag mina tre mål mat om dagen och känner mig nöjd med det, jag behöver inget mer. Hällde upp en stoooor påse med godis på jobbet och i vanliga fall hade jag gått och nallat i den där skålen resten av dagen sen, men nu lät jag den helt vara. Galet stor skillnad för att vara mig!


Bilderna kommer senare i veckan. Kram sötisar! ♥
Kommentarer
Namn: Matilda

Superduktigt! Ska bli spännande att ställa sig på vågen för mig med :)



Kram

2012-02-23 @ 20:13:42
Blogg/hemsida: http://cottonfields.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback