Träning

Äntligen har jag tränat för första gången på riktigt sen jag köpte kortet, känns verkligen sjukt skönt. Och tro mig, det var till och med roligt! Med peppande musik i öronen och lite blandad intensitet på löpbandet rann svetten i tjugo minuter. Och ja, tjugo minuter är kanske inte så mycket för er, men det är en början för mig!

Sen körde jag verkligen slut på bröst och rygg - hade svårt att vika tvätten när jag kom hem sen. Det känns skönt. No gain without pain, eller hur? Jag är väldigt nöjd med mitt nya gym också, det är fräscht, det är inte miljoner människor där, alla maskiner är splitt nya och det är musik i lokalerna. Hela konceptet känns genomtänkt och noga utfört, från lokalens uppbyggnad till utplacering av maskinerna.

Nu längtar jag bara efter att komma igång på riktigt och träna flera dagar i veckan, uppdatering följer!

Puss och kram ♥

Kommentarer
Namn: Matilda

Härligt! :) ska snart köpa ett jag också! Jag har uppdaterat med viktnedgång nu iaf! :)



Kram

2012-02-25 @ 15:10:48
Blogg/hemsida: http://cottonfields.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback