Still not cured

Jag mådde verkligen KASST i morse och undrar återigen vad som är fel på mig... var 100% inställd på att gå till jobbet imorse men tog mig knappt ur sängen utan att det snurrade till rejält. Mår lite bättre nu efter alvedon, tre timmars extra sömn (utöver de 8 ½ inatt) och ska försöka få i mig något att äta också.

Himla irriterande, att inte vara frisk men inte dunder-super-sjuk heller, utan ligga någonstans mittemellan. Att vilja gå till jobbet men att inte kunna för att kroppen säger nej. Usch. Stackars mina kunder, är verkligen ledsen för er skull!

Ska kurera mig ordentligt idag, se på film, dricka te och trycka alvedon. Det mest sämsta är att jag missar Luleåmatchen ikväll, väldigt trist. :( nu ska jag sluta klaga och ta tag i mitt liv.

Kram på er! ♥

Kommentarer
Namn: pimpXprincess

Krya på dig!

2012-02-16 @ 15:56:47
Blogg/hemsida: http://pimpxprincess.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback