Ögonfransförlängning

Har haft världens mysdag med mamma idag när jag varit ledig, vaknade imorse av att solen strålade in och vid kvart i tio kom mamma och la sig på andra sidan i sängen så surrade vi i en timme ungefär. Vid halv ett åkte vi in och åt lunch på stan, sedan vidare till jobbet (ja, på min lediga dag, men vad gör man inte för sin mamma ;)).

Där gjorde jag en ordentlig rengöring, sedan provade vi jobbets nya Silverfox (ultraljudsmaskin) som jobbar bland annat rynkreducerande och god damned vilken skillnad! Prova prova prova! :) Detta efterföljdes av peeling, ansiktsmask och ögonbrynsplock. Sist men inte minst förlängde jag hennes fransar och det blir verkligen sååå himla fint! Vi har dessutom erbjudande nu där man får en förlängning inklusive påfyllning för 995:-. Det är bara att passa på!

Såhär bra blev det (har tyvärr inte bild på båda men tycker inte det gör något, här ser man största skillnaden!):




Kommentarer
Namn: syster

JAAAAAAAAAG DÅÅÅÅÅÅ! måste också få göra!!!!

2012-02-20 @ 22:58:06
Namn: josefine

åh, så fint :) om det varit lite närmare hade jag kommit & gjort hos dig direkt.

2012-02-20 @ 23:00:02
Blogg/hemsida: http://xjosefinex.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback