Nytt liv med posten


Dessa godingar kom med posten idag - eller godingar och godingar, jag har ju inte hunnit prova dem, så jag ska väl inte säga något än ;)

Jag har mycket stora förhoppningar på främst D-vitaminet, lite pigghet och friskhet hade verkligen gjort sig gott nu! Ni ska få en noggrann utvärdering av alltihop efter någon vecka. D-vitaminet och Zinkkapslarna kommer jag börja med idag och fettförbrännarna imorgon. Proteinpulvret stoppar jag nog ner i morgondagens frukostsmoothie så vi får hoppas det är lika gott som recensionerna säger :)

Kommentarer
Namn: Matilda

Ska bli spännande att höra om! Skulle du kunna berätta hur man gör lchf chokladmoussen? Den ser toppen god ut!



Kram

2012-02-15 @ 17:52:41
Blogg/hemsida: http://cottonfields.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback