MethodDraine


Har ju bara kört MethodDraine Detox i tre dagar ännu så det är väl för tidigt att uttala sig, men hittills tycker jag den är riktigt bra! Jag har haft lite problem med vallningar... svettningar som pågår under kanske 40 minuters tid sen är allt som vanligt. Gissar att kroppen gör sig av med slaggprodukterna, så det är ju bara ett gott tecken. Även på natten har jag svettats mer än vanligt.

Angående smaken så blir det bara bättre och bättre. Mycket godare nu än första dagen! Det är heller inga problem att få i sig all den där extra vätskan, tror också det är därför jag har mer energi. Kroppen får tillräckligt mycket vatten, jag är väldigt dålig på att dricka annars.

Har fått springa på toa och kissa mer än vanligt och även på andra sätt har det blivit bättre... säkert beror det på både kostbytet och detoxen, men det känns bra.

I övrigt så kommer jag absolut köra klart kuren och jag rekommenderar den verkligen till er andra än så länge iallafall!

Nu ska jag med min sambo och hans familj på Allstar och äta middag, himla lyxigt! Ha en superbra kväll. Kram ♥

Kommentarer
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback