Helgen

Helgen har bestått av myskväll på fredagen, film och lite manikyr på mig själv, jobb hela lördagen, sedan spontan utgång igår kväll. Har spenderat dagen med min bästa och myst på soffan, ätit pizza (LCHF), sorterat upp och kastat skräp och burit ner saker i förrådet. På kvällskvisten blev det middag hos svärmor och efter det plockade vi upp min mamma som kom med bussen från Umeå. Det har alltså varit fullt upp, men jag har inte glömt bort er ♥

Ibland finns det bara så lite tid och så himla mycket man vill hinna göra! Allt går iallafall toppenbra, vikten pekar fortfarande neråt och det är inga problem att hålla sig till LCHF. Igår drack jag rött vin (3 g kolhydrater/liter) och tequila (0 g kolhydrater/liter) och inatt när jag kom hem åt jag ett kokt ägg och rysk youghurt med kanel. Kanel är sååååå gott! Nu ska jag sova, men ville bara uppdatera lite om mitt liv.

Puss & kram ♥



Igår på förfesten med Simons glasögon, blev så himla tvärlik min mamma!
Kommentarer
Namn: Therese

Sjukt lik! Trodde verkligen att det var Anna på bilden först :D

2012-02-20 @ 07:29:15
Blogg/hemsida: http://fivestepsback.wordpress.com
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback