Helg

Äntligen är jag ledig både lördag och söndag och jag tar vara på varje minut. Igår hade vi myskväll hemma med god mat och slapp i soffan. Idag vaknade vi före åtta, Erik åkte iväg och spelade match och jag åkte och tränade, körde helt slut på mina ben, skönt! Efter det åkte vi hem till min svärfar och hans fru och skottade gården i det fina vädret och åt lite frukost.

Väl hemma duschade vi och powernapade, sen kom två stycken som jag sminkade, de blev superfina! Ikväll har vi varit på hockey, Luleå vann såklart! Serieledare och allt, sjukt roligt när det närmar sig slutspel. Nu tar vi det lugnt och ser på tv, myser på lite. Erik har ätit kakor och jag har druckit det godaste som finns - vatten!

Ville bara säga att jag har det underbart bra, det är skönt att ladda batterierna tillsammans lite.

Puss & kram


Kommentarer
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback