Burn x4

Har kört Burn X4 i tre dagar nu, och det är ju alldeles för lite länge för att säga något EGENTLIGEN, men jag vill ändå påvisa några saker.

* På vikten har det inte hänt så mycket, ett halvt kilo kanske under de senaste tre-fyra dagarna (förväntar mig inte att det ska hända på en gång heller, som sagt är det för tidigt att säga något om just det)

* Min trötthet på morgonen är som bortblåst, det är som att någon rivstartar igång mig sen är jag pigg hela resten av dagen typ (skönt!). Beror ju med all sannolikhet på den stora delen koffein i produkten, och jag reagerar inget på kaffe så det är mängder i dessa.

* Mättnadskänslan. Den sjukaste av allt, jag är verkligen van att känna mig hungrig vid lunch men hungern är som bortblåst, det är nästan lite otäckt (även om jag vet vad det beror på). Tycker man inte om att inte kunna känna om man är hungrig eller inte rekommenderar jag inte dessa. Plus att om jag inte får i mig någonting under lunchen är jag död på kvällen, så man får truga i sig litegrann iallafall. Men det är ett bra sätt att vänja av sig vid att äta allt.

* Tar 3 kapslar en gång/dag när jag inte tränar och kommer köra 3 kapslar två gånger/dag när jag tränar, det känns mer lagom så, jag lär annars inte kunna sova på kvällen om jag kör två gången/dag när jag inte rör på mig.

Kommentarer
Namn: sanna

funkar dom bra? ska beställa dom nu :)

2012-03-05 @ 11:43:25
Blogg/hemsida: http://sannamikaela.myshowroom.se
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback