At home

Hemma från jobbet idag med, onödigt att chansa. Vaknade med lättare feber, ett (vad som kändes som) överkört huvud och ett illamående som jag trodde skulle eskalera i en vinterkräksjuka.

Som tur är har jag börjat må bättre under dagen, lite alvedon, vatten och sömn på förmiddagen ledde till en lugnare mage fram mot eftermiddagen och mitt huvud känns inte fullt så överkört längre. Feberfri också, skönt. Har till och med fått i mig lite mat (rester från igår, fläskfilé vill säga).

Ett litet paket kom med posten också och det var en sömndrucken och handduksklädd Sofia med håret åt alla håll och kanter som öppnade för en trevlig "postgubbe". Visar innehållet sedan, nu ska jag duscha och sen vila lite mer så jag är helt frisk till imorgon och kan gå till mitt underbara jobb.

Ha en fortsatt bra dag i det överraskande fina vädret, puss! ♥

Kommentarer
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback