Anläggningsbyte

Det var längesen jag tränade nu, men rackarns vad taggad jag är på att dra igång igen! I veckan ska jag köra minst två pass blandat med kondition/styrka.


Förra veckan sa jag upp mitt träningskort på Helex, inte för att jag inte tycker om att träna där, men deras öppettider passar inte alls mina behov. Därför har jag tagit beslutet att byta till Fitness24Seven som nyss öppnat här i Luleå. Det känns skönt med en nystart på alla plan tycker jag och det ska bli intressant att se hur deras lokaler är och om jag kommer tycka om det, men det ser iallafall väldigt lovande ut på hemsidan.

De har även ett tjejgym och det kan ju vara bra för de tjejer som är osäkra på sig själva och som känner att alla tittar på under tiden man tränar... det känns liksom bättre om man slipper stirrandet från den testosteronfyllda delen av befolkningen. Iallafall för mig.

De har även pass, alla de vanliga som Bodypump, Zumba osv. Ska gå dit imorgon och lösa ut kortet tänkte jag.

Kram på er! ♥
Kommentarer
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback