Alla ♥ dag

Vaknade med ont i huvudet och skakig i kroppen, men tänkte att jag åker på jobbet iallafall, tog bara en alvedon och bet ihop. Illamåendet kom smygande under dagen och sen kunde jag inte få i mig någon mat under lunchen och resten av lunchrasten sov jag bort. När jag vaknade var migränen ett faktum.

Åkte hem och vilade och nu har det lugnat ner sig, har ätit supergod mat och fått världens vackraste ros av min finaste älskling. Någon skrev i kommentarsfältet och frågade om jag sett kvällsöppet igår, och det har jag faktiskt inte men jag ska göra det och kommer lämna min åsikt om det hela sedan.

Hoppas ni har en fin kväll! Kram ♥



Kommentarer
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback