Tio veckor

Hur fasen kunde tiden springa förbi så snabbt?

Början till det hela var ju att vi ska åka till London 11 maj och jag vill kunna shoppa det jag vill utan att känna mig obekväm i allt jag provar. var det över tretton veckor bort, nu är det bara tre kvar - hur gick det till? Känns iallafall jävligt roligt att jag hunnit tappa så pass mycket, trodde faktiskt inte det men kilona har nästintill ramlat av mig. Allt går fortfarande bra, dock är jag inne i en liten "down"-period med maten, har inte så mycket inspiration till vad vi ska äta. Är less på det mesta, håller mig självklart ändå till 100% LCHF men skulle verkligen behöva ta tag i mitt liv, sätta mig ner och göra en ordentlig matlista vecka för vecka och introducera lite nya recept i våra liv. Ska försöka göra det tror jag!

Hade ju ingen vägning förra veckan eftersom att jag fuskade påsken, kan dock säga att det tog mig fyra dagar att tappa de 3,6 kg jag gick upp - en liten reminder om hur mycket vätskevikt man bär på när man inte äter LCHF. Har gått ner ytterligare också, trodde verkligen att fuskandet skulle göra livet surt för mig men viktnedgången från förra gången (81,4 kg) men icket! Resultat:

Wie, är det inte roligt? Nu satsar vi på minst -11 kg innan vi åker till London, eller hur? Är ni med på att tappa ca 2,5 kg på tre veckor? Klart ni är!

Kram ♥



Kommentarer
Namn: Ida

Du är riktigt duktig Sofia! :)

2012-04-18 @ 22:50:12
Blogg/hemsida: http://pellersson.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback