Påskhelgen

Less på påskgodis & less på en mage som krånglar - dock glad att jag tog de här dagarna och pausade lite, slapp tänka, och kunde äta allt jag ville. Kommer dock återgå helt till LCHF idag. Haft helt makalösa dagar i svärfar och frus stuga, strålande sol som gav rosiga kinder, inte speciellt blåsigt och runt nollgradigt temperaturmässigt. Vi har grillat, åkt skoter, tolkat med madrass, promenerat runt ön, bastat, ätit påskmat och fått påskägg, gräddat våfflor, spelat yatzy och uno, samtalat och kivats, suttit på utedass i kylan, skjutit raketer och släppt iväg kinesiska lyktor i fullmånens sken. Bästa helgen på länge!

Idag är det annandag påsk och jag och mitt hjärta kom hem igår kväll runt sextiden, beställde pizza och somnade sedan i soffan runt klockan tio - något som gjorde att mina blå slogs upp kvart över sju imorse. Idag ska vi mest mysa på, ska även en sväng till Elgiganten för att inhandla en systemkamera jag kikat ut och som vi ska ta med till London 11 maj! Hoppas ni haft en lika bra påsk som mig - min var perfekt!

Kram ♥


Kommentarer
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback