Nio veckor

Fattar inte att det redan gått över två månader sedan jag började med LCHF igen, sjukt vad tiden bara springer iväg!!! Det går fortfarande bra, fuskandet i helgen är glömt, dock plussar vågen lite fortfarande, men vad gör väl det? Det var tusen gånger om värt att kunna äta frasvåfflor med hemmagjord hallonsylt, potatis till den gravade laxen och att gräva i påskägget efter det allra godaste däri. Vikten jag gått upp är bara vätskevikt, känner mig "tung" i och svullen i kroppen om ni förstår hur jag menar. Har redan tappat över ett och ett halvt kilo av de tre jag gick upp under helgen, så det släpper väldigt snabbt.

Trodde det skulle vara tungt att "detoxa" kroppen och komma tillbaka efter helgen men det kändes hur bra som helst verkligen, har samma fina inställning och motivation fortfarande och det känns så sjukt bra! Aldrig mer ska jag bli så tjock som jag varit, aldrig mer ska jag kolla på kläder med största storlekar, aldrig mer ska jag hamna i sockerberoende igen. Aldrig. Punkt slut!

Kram på er! ♥


Kommentarer
Namn: Caroline

Heja heja! Duktiga du! :)

2012-04-11 @ 22:47:36
Namn: sunkan

är inte ofta jag läste bloggar såg bara LCHF, funkade för mig å, en bra diet! nu när det varit påsk så ja...... man är ung och dum! ;) den är rätt soft, bra käk ända felet är att första dagarna blir man lätt trött men sedan så sallad å kött rackarns vad fräscht det smakar! ;D kör hårt å skulle du fuska så,,,,, alla är vi unga och dumma ibland! :D

2012-04-11 @ 22:55:36
Namn: Sofia - mitt liv med LCHF

Tack för världsfina kommentarer!



Haha ja visst är det så? Men huvudsaken är ju att man hittar tillbaka till det man mår bra av och inte glömmer bort hur sjukt bra det faktiskt funkar :D kram på dig!

2012-04-12 @ 19:41:06
Blogg/hemsida: http://sofiaslivsstil.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback