Le camera

En bild på mig från min nya kamera - glad chej!



Har länge velat ha en systemkamera, och bestämde mig slutligen för att unna mig det då jag varit väldigt disciplinerad och duktig ända sedan jag började med LCHF. För mig var det viktigt med en enkel kamera som tar bra bilder på autoläge eftersom jag är nybörjare - men som har tillräckligt många funktioner så att jag ska kunna växa i den och slutligen kunna ta fina bilder utifrån de funktioner jag valt. Är iallafall supernöjd hittills även om jag inte hunnit prova den så mycket. Det är en Canon EOS 1100 D från Elgiganten (med cykel i låda på köpet, måste skruva ihop den).

Så - förhoppningsvis får ni mer än mobilbilder framöver.

Kram på er! ♥
Kommentarer
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback