Helgen

Som jag sagt tidigare, det händer så otroligt många saker i mitt liv just nu, både yrkesmässigt och privat. Klagar dock inte, det är roligt när det är full fart . I helgen är min fina vän Emelie och hälsar på, så vill förstås tillbringa så mycket tid som möjligt med henne. Hade en ruskigt rolig gårdagkväll med utgång och galenskap så idag ligger vi lite slitna på soffan och vårt största bekymmer är vilken film vi ska se; ett behagligt problem att lösa.

Är däremot bara ledig idag, så endast en dags ledighet den här helgen men man får disponera  tiden så väl man kan. Det är för en god saks skull och sen är jag ju ledig fyra dagar över påsken, yey! Nu ska jag mysa ner mig ytterligare i soffan ett tag, till middag ska vi laga tacos, galet gott.

Kram på er ♥


Igår i min nya fina klänning från H&M i Kista. Älskar den!
Kommentarer
Namn: Frida

ooh har kikat på den där klänningen =) Väldigt fin! Markus jobb ligger just utanför Kista gallerian. Dit går vi alltid på bio och fixar ärenden. (Markus är mer på att shoppa om allt ligger nära till hans efter jobbet. För inte får man med honom på sånt roligt lediga dagar inne i centrala sthlm inte ;) )

2012-04-02 @ 01:54:57
Namn: MISS ALICIA

Hej!



Ta jättegärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken!



Vänliga Hälsningar,

Miss Alicia

2012-04-02 @ 15:40:55
Blogg/hemsida: http://missalicia.se
Namn: Matilda

Supersnygg! Den måste jag ha missat! Jag har provat göra kladdkakan nu, guu så god den var! :-) Låter som en trevlig helg. Wow det syns verkligen att du har gått ner i vikt, superduktig är du!



Ha en fin dag! Kram

2012-04-02 @ 15:41:15
Blogg/hemsida: http://cottonfields.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback