Måndag

Dagen har på riktigt flygit fram i ljusets hastighet, det har börjat världens sötaste tjej på jobbet så hon har följt med mig idag för att kika på behandlingar och hur jag jobbar, spännande och roligt att komma igång med massa nytt och få nya tips och ideér och inspiration av någon annan. Allt kommer bli bra. Så bra.

I övrigt så är det ju påskvecka, och bara en sån sak kan ju göra en tillräckligt glad. Fyra dagar med god mat, mys med Eriks familj, skoterkörning och att komma hemifrån ett tag. Längtar. Mår så galet bra just nu, det känns verkligen som att allt håller på att ordna upp sig. Hårt slit ger lön för mödan till slut.

Hoppas ni får en lika underbar kväll som jag ska ha ♥

Kommentarer
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback