Easter

Idag är en helt underbar dag, eller egentligen är det bara en fortsättning på gårdagen tror jag... fick vakna upp på bästa möjliga sätt, har ätit tacos till lunch (min soppidé dog ut), fått mina tavlor med posten (sa till postgubben att han var underbar, haha) och köpt lite påskpynt som jag ska sätta upp snart. Egentligen är jag inte så mycket för påsken, av flera olika anledningar, men lite ris kan jag iallafall plocka in och sätta fjädrar i.

Men jag tycker en sak är hemsk och det är att minikycklingarna och den stora kycklingen (bilderna) ser jätteledsna och förfärade ut över att vara instängda i lådorna :( stackars små hjärtan, ska snart släppa ut dem! Hoppas ni har en lika bra dag som jag!!!! Puss!



* piiiiiiiiiip, piiiip*
Kommentarer
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback