Utmanad

Jag har blivit utmanad av Frida
att göra denna roliga "grej"!

Så här går det till:
- Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
- Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Sex saker som ni kanske inte visste om mig:
- Jag hatar lök, det finns inget jag tycker är värre
- Jag är väldigt duktig i skolan och har alltid varit det
- Jag är bara mörkrädd i min mammas hus (spöken?)
- Jag brukar få "skratt" i kroppen, ett slags underliggande skratt som gör att jag inte kan röra mig, haha
- Jag måste suga i mig allt jag dricker för att sila bort eventuella klumpar
- Jag är en riktig spara-människa som till 98 % av gångerna köper kläderna till nedsatt pris, på kampanj eller billigt

♥Jag utmanar mina kära vänner & andra bloggare;

pimpxprincess
Daniela
Maja
Madde
Malin
Josefine

Pusssss!
/ Sofia
Kommentarer
Namn: pimpXprincess

Vad kul! :) Jag lägger upp det någon gång senare idag när jag har lyckats komma på det där. Hehe!



Svar: Haha, jag heter Sandra. Inom bloggvärlden föredrar jag dock att folk inte kallar mig det. Det känns för personligt. pimpXprincess, Princess eller liknande känns bättre. Hehe!

2010-03-06 @ 12:27:26
Blogg/hemsida: http://pimpxprincess.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback