Krashad skugga, sen då?

Har ni som jag också lyckat slänga ner er favoritskugga så den är halvt demolerad och snarare känns som sju svåra år än den skugga det faktiskt är? Bra!

Då ska jag lära er ett litet tips. På hobbyaffärer, Åhléns och diverse andra småbutiker kan man hitta mycket behändiga små burkar. Köp några såna och låt dem stå på valfri plats! Det är skitbra om man tappar en skugga i handfatet eller golvet, då är det bara att "sopa" ihop den och skyffla in den i burken.



(Min hade legat invirad i ett papper hur länge som helst...)



En tom gammal burk.



Skrapade över resten av skuggan.



Klart!

Pussar!
/ Sofia
Kommentarer
Namn: Madde

Svar: Ja men precis. :) Jo jag ska sjunga med er ^^ haha.

2010-03-04 @ 20:06:39
Blogg/hemsida: http://iminegna.blogg.se/
Namn: m

tips på hur man kan få en hård kajal/eyeliner mer mjuk?

2010-03-04 @ 20:43:05
Namn: Therese

Haha, det värsta är väl ändå när man tappar ut en lösögonskugga i handfatet, då finns det typ inget man kan göra! Man kan sopa upp liiite liiite, men det känns mest bara som ett skämt :P

2010-03-04 @ 21:15:00
Blogg/hemsida: http://fivestepsback.soclog.se/p/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback