Goodnight

Nu ska jag lägga mig och drömma om morgondagen då jag äntligen får träffa mitt vackra hjärta igen. En vecka och fem dagar är alldeles för lång tid i min värld, men det får bli så nu ett tag framöver. Så länge vi vet att vi älskar varandra så löser sig resten.

Måste tyvärr säga att bloggandet kommer ligga på is i några dagar, iallafall till söndag kväll då vi kommer hem från midsommarfirande på landet. Kanske hinner med ett blogginlägg innan jag far imorn bitti, man vet aldrig!

Hoppas ni får en underbar midsommar allihopa, jag hoppas min blir precis lika bra som alla andra år.
Massa puss!
/ Sofia

Bilden är på mig och Johan midsommar förra året - och lillkusin nere i hörnet.
Kommentarer
Namn: Martin

Det här kommer jag att sakna något jävulskt, A + Johan, dig och övriga släkten! Vi hade en härlig midsommar förra året, saknar er något så förbannat!

Hälsa!

2010-06-25 @ 01:16:23
Namn: Martin

Hmm glömde en sak, det var jag som tog kortet på er och fick en underbar ögonblick med lilleman (R) som tittade på er, oförglömligt ögonblick!

2010-06-25 @ 01:19:39
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback