Sleep tight and dream on

Jag längtar verkligen tills mitt kära UV-gel kit och allt annat som jag beställt kommer. Och då menar jag att jag verkligen längtar ihjäl mig och har varit inne och tittat flera dagar i rad om det har kommit nånvart och om det är skickat. Och skickat är det. Ligger väl förmodligen i nåt rostigt gammalt postplan nånstans mellan Hong Kong och Frankfurt. Vad vet jag?

Sen har jag ju beställt en massa andra kuliga saker till också, pärlor, extratippar, mallar. Ja en massa fint, längtar efter att få visa upp det! Åh, vill bara ha det här nu och pilla på och lära mig och handla mera och hjälpa andra och go crazy och sen göra om och göra rätt och göra fint och göra andra glada. För sån är jag, om ni inte visste det. Andras lycka bidrar till min.

Nogtjatat om det här, ni är säkert redan less. Men jag längtar verkligen. Det känns som ett kall, typ. Som att jag hittat Gud fast nagelguden, haha. Ja ni förstår säkert. Sov och dröm sött nu! Förresten alla underbara där hemma som läser min blogg - Umeå, jag kommer på söndag! Ska åka tåååååååååg för första gången i mitt liv. Hoppas det blir så underbart som jag tror, haha. Typ Harry Potter känsla! Det hade jag gillat. Märks att jag börjar bli trött nu.

Men puss på mitt nya fina liv och puss på alla där hemma, JAG SAKNAR ER!
Godnatt.
Kommentarer
Namn: Josefine

Om du kommer till umeå med alla grejer sen någon gång så betalar jag gärna om du vill träna hihi :D

2010-07-16 @ 00:36:47
Blogg/hemsida: http://xjosefinex.blogg.se/
Namn: malin, kusin

hallllue, vi åker ju imorgon bitti till robersfors. du kan ju höra av dig om du är där nåndag, vi stannar till nästa helg ungefär:) 0703121479 är mitt nya nummer om du inte har det

2010-07-16 @ 13:19:38
Namn: pimpXprincess

Haha vad kul :)

2010-07-16 @ 15:28:35
Blogg/hemsida: http://pimpxprincess.blogg.se/
Namn: Leia ♥

Hej där! :)



Hur är det??

2010-07-19 @ 17:49:22
Blogg/hemsida: http://leiabloggar.blogg.se/
Namn: dannie

du måste ju visa då du får börja göra naglarna! stegvis ;D

2010-07-19 @ 21:24:04
Blogg/hemsida: http://eckelbobbah.blogg.se/
Namn: Madeleine

Har börjat blogga nu igen ;) eller jag startade en ny dagen efter jag sa att jag skulle lägga ner ;) haha. Men fortsätt kolla in den vetja :D .



P.S. Rösta på mitt skobidrag i tävlingen som Nelly har om du känner att den faller i smaken ;) :D!



Kram/ Madde

2010-07-21 @ 16:35:13
Blogg/hemsida: http://madeleinesandberg.webblogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback