New nails

Ja, fick då alla fina saker igår, och som jag sa blev jag helt såld. Vet inte hur många timmar jag suttit och pillat på. Dock gjorde jag en massa fel som jag förhoppningsvis har lärt mig av för naglarna är inte direkt vackra på nära håll, haha. Men nån gång ska ju va den första, så är det med allt, och man kan ju inte vara fantastisk direkt såklart! Dessutom tror jag att det är mycket lättare att göra på någon annan än sig själv!

Men på långt håll ser de bra ut och jag tycker jag fått till höjden på dem bra, de ser inte sådär "tjocka" ut som jag är livrädd för att de ska göra. Materialet/geléerna var lättanvända, men tipparna aningen tjocka. Plus att om man ska göra fransk manikyr som jag bör man använda vita tippar, då blir de inte så flammiga som jag upplever dem. Har målat mina med gammalt äckligt fransk manikyrlack från H&M (inte så bra, jag vet). Tipparna jag använde var genomskinliga. I helgen kommer kanske systeryster som får bli första provkanin. Hoppas hennes naglar blir bättre då :)




Haha ja ni ser ju. Men som sagt, på håll är det bättre!
Kommentarer
Namn: kajsa

när du har satt på tippen kan du fila kanten och tippen för att de inte ska bli så tjock, sen när du lagt på den rosa gelen, den vita och sen det genomsinliga då kan du fila ner den ganska mycket så du får den i den tjcokleken du vill :P för sen lägger du ju väll på nått nagelacks liknande gele de sista du gör :P använd typ en pad/topps/pensel för att få till smajlet på nageln :P hoppas du fatta va ja mena :D puss

2010-07-28 @ 10:13:59
Namn: Madeleine

Ja men helt jäla kasst blev det ju inte.. Och ja kan förstå att det inte syns på avstånd :)

2010-07-29 @ 22:09:20
Blogg/hemsida: http://madeleinesandberg.webblogg.se/
Namn: systeryster

vi kommer på söndag :)

Jag mamma och matte :) och ksk emil :) puss!

2010-07-30 @ 12:31:10
Blogg/hemsida: http://emmakoistinen.blogg.se/
Namn: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej

Nu har du chansen att bli länkad i just i min blogg, båda tjärnar på det. Du får

fler besökare och jag får röster. Du är guldvärd om du vill lägga en röst på bilden här nedan som jag tävlar med. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du får gärna rösta på denna bilden med. ^^ Nummer 2

http://lillaskrollan.blogg.se/2010/july/finalister.html#comment



FEMTE inlägget om du vill bli LÄNKAD, bilden på hunden. :)



Tack på förhand

2010-07-30 @ 16:10:11
Blogg/hemsida: http://hallgreen.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback