Fullproppad med smörgåstårta...

Har ätit smörgåstårta så det snart ploppar ut från öronen, men det är ju så himla gott! Förgyllde min älsklings födelsedag med tre par snygga kallingar och ett presentkort från h&m.

På clubkvällen igår följde det med två skönheter hem, en knallgul skugga (ra) och en knallrosa (babydoll). Två favvisar som jag inte haft möjlighet att komplettera sminkväskan med tidigare, men nu! Som gåva fick man även en aprikosorange skugga som säkert blir hur fräsch som helst i sommar, både på ögon, kinder och läppar.






På handen har jag bara lagt pyttelite av de olika skuggorna, alla är superfint pigmenterade och kommer verkligen bli favoriter!

Puss!
/ Sofia

Kommentarer
Namn: pimpXprincess

Kul med lite nytt smink :)

2010-02-26 @ 20:49:16
Blogg/hemsida: http://pimpxprincess.blogg.se/
Namn: Tina

Usch vad du gör fina sminkningar. Hur gör man om man vill ha sig en sminkning och lite smara knep? :)

2010-02-26 @ 20:49:49
Namn: JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

Den rosa såg helt underbar ut! =)

2010-02-28 @ 12:26:48
Blogg/hemsida: http://jenniesplace.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback