Vill ha

Självklart blev jag sjuk inatt igen... inte för att låta som värsta tjatmoster men mitt liv är verkligen inte inne i nån bra period, vaknade flera gånger av att jag trodde jag skulle spy, var jätteillamående. Usch.

Nåväl, jag känner mig så pysslig, har egentligen 100 miljoner skolarbeten att göra men hur kul är det, vill börja med nagelförlängning, hårförlängning, ögonfransförlängning, snoppförlängning. Inte det sista kanske, haha. Men inspirerad är jag så det räcker. Vill ha mitt VISA-kort nu så jag kan börja shoppa på ebay. Love it.





 

Puss!

/ Sofia


Kommentarer
Namn: Frida

haha ingen fara :P

Men fan vad tråkigt med spya och magont. Inte det trevligaste. Men bra att du måste bättre nu iaf. Synd om snygg klänningen bara :(

2010-04-19 @ 14:08:17
Blogg/hemsida: http://fwikner.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback