Summer

Som ni kanske förstår så har det varit en omtumlande tid i mitt liv och saker har hänt som jag inte vill skriva om här i bloggen. Men nu känner jag att mitt liv börjar komma på rätt köl igen och att det börjar svänga litegrann, så lite bättre uppdatering är att vänta här i bloggen!

Ska dra en vinnare IMORN, fölår madde för att jag inte skrivit nåt mer, du är underbar men snart kommer det upp vem som vunnit :*

Hade tänkt lägga upp en dagens makeup men minneskortläsaren hos pappa verkar inte fungera så det är bara att ge upp. Ska visa sommarklänningen som jag ska beställa iallafall.



Från bubbleroom.se, underbar!

Pussar!
/ Koisti
Kommentarer
Namn: Annika Nilsson

Den viktigaste är att du kommer på fötter och mår bra, det är fasen så mkt viktigare än att du uppdaterar din blogg. Bloggen finns kvar även sen! Jag lovar, den springer inte iväg tjejen ;)

2010-04-10 @ 23:57:39
Blogg/hemsida: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Namn: Madde

Hihi jag väntar på dig! Ta den tid du behöver :).

2010-04-12 @ 15:42:09
Blogg/hemsida: http://iminegna.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback