Gangsta

Eller hur var det nu igen?

Först och främst ska jag börja med att berömma vår duktiga lärare Juan, som är makeupartist, kläddesigner, hårstylist och frisör, talar engelska, spanska, portugisiska, tyska och svenska och som är en duktig instruktör som har koll på allt från hur man klipper hår till hur en keratinslinga ska vara smält för att sitta så länge som möjligt.

Det var, som ni kanske förstår, han som gjorde de här miniflätorna på mig idag, i tribalmönster. Det gjorde ondare än vad jag kunnat föreställa mig, att tatuera mig gjorde mindre ont än det här, men det var det värt för han var så grymt duktig och noggrann och gjorde så himla fint.

Om ni nu orkar läsa längre så berättade han även att han brukar fläta mönster och sådant också. En kompis till honom som sprang OS gjorde han flätor på över hela håret, på ena sidan stod hennes namn och på andra sidan hennes startnummer, riktigt häftigt faktiskt!

Han brukar även fläta "skärmar", typ som att mna har en keps på sig, fast det är en fläta av hår egentligen. Nåväl, hursomhelst är han jätteduktig och nedan ser ni några steg på vägen och slutresultatet!

Och ja, jag har en sjuuuuuk utväxt som jag egentligen tänkte färga ikväll men vill ju ha flätorna några dagar nu så får vänta med det.











Massa puss!
/ Sofia
Kommentarer
Namn: pimpXprincess

Vad tufft :)

2010-04-13 @ 20:00:13
Blogg/hemsida: http://pimpxprincess.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback