Städmani

Jobb hela dagen, skönt som tusan att komma hem! Något som stör mig där jag jobbar är att jag är extrapersonal, och varje gång jag kommer dit ser det ut som en svinstia. Det är damm och skräp överallt på lagret, kassan är alldeles skitig och det är ofräscht över huvudtaget. Borde det inte vara ordinare personals uppgift att hålla rent och snyggt i butiken och på lagret?

Varje gång jag kommer dit får jag börja med att plocka till och plocka bort, dammtorka, flytta och dona på. Det är nästan som att man är en liten städfröken, och det gillas inte. Jag drar mitt strå till stacken och städar såklart efter mig och de dagar jag jobbar, men det är inte kul när jag ska städa undan andra människors smuts också... Och med tanke på hur mycket jag hinner på en enda dag borde det inte vara SÅ svårt att få en lite fräschare miljö.
Kommentarer
Namn: Sofia

Hej du! Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och Ariel =)

Ta hand om dig!

2009-10-26 @ 19:51:22
Blogg/hemsida: http://bananvecka.blogg.se/
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback