Praktikplats

Nästa vecka börjar vi vår 8 veckor långa praktik, som jag ska göra på Hårizont i Umeå. Där har de en massagebänk som kommer vara centrumet för alla uppsåt. Jag ska göra lite olika behandlingar,  bland annat rygg- ooch nackmassage, hot stone massage och ansiktsbehandling. De har även make up märket i.d bare minerals som jag ska sminka med, plus att jag kommer göra standardmanikyr med lackning eller fransk manikyr.
Helt enkelt kommer praktikplatsen vara underbar, jag ser bara möjligheter!

Dagarna kommer vara som på en vanlig arbetsplats, 8 timmar långa och utan lön eller liknande, det är helt enkelt arbetsplatsförlagd utbildning som ska få oss förberedda inför slutprov och senare arbetsliv. Priserna på behandlingar varierar lite, men det kommer definitivt vara billigare än på vanliga span och liknande.

Tänkte bara att ni skulle få veta kort vad jag ska göra och var jag ska vara.
Puss!



/ Sofia

Kommentarer
Är det något du har på hjärtat? Kommentera gärna!


Ditt namn

E-post (den ser bara jag)

Var hittar jag dig/blogg?

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback